Monday, June 15, 2009

12 Jun 2009

Jumaat. Aku ada meeting dari kul 10 sampai kul 12...makan kueh sikit je dorang kasik...pastu lepas semyang jumaat kat masjid UM tu, balik office, tgk2 fasal 5S. diskas dengan bos aku lama jugak, pastu diskas ngan en. din pun lama gak...last2 dekat 6.30 aku balik...dah la malam ni aku nak balik kedah.. balik pulak hujan xmau2...lencun aku..basah habis kasut..suo..baju..kot...dan segalanya...sampai rumah dalam maghrib agaknya....lepak2 kejap..pastu malam tu lepas makan je kitaorang tolak kedah nek keta.. sapuan adam dok belakang..dalam kul 10 la tolak...nasib tak hujan sangat...ada sekali tu aku pecut...haha....180km/h..hehe..takut gak...saja test power...kui kui kui.. behenti ada la 2 3 4 5 6 kali...last2 sampai alor setar kul 3 pagi..lepas minum2 sikit2 sembang2 sikit..tido le..dah keletihan

No comments:

Post a Comment