Tuesday, May 12, 2009

12 Mei 2009

Hari ni aku terjaga dalam keadaan agak segar..hehehe..kul berapa x berapa pasti..lepas bersiap wat jus kurmak...bawak mai ofis. aku tolak dari opis kul 7.05am..sampai kat mid valley dalam kul 7.40am..slow je bawak...fana suruh bawak slow...kene la bawak slow..hehehe...sampai je terus aku online..xtau nak wat apa..parking kat bawah tu RM1.00 per day...haiyaa...minum kurma jap. pagi pun xtau nak wat apa..pastu tetiba puan hanifah bagi keje sket...suruh check nama2 tukang2 elektrik kat under jkr ni setiap negeri... check je la..dah tu siap la...kah kah kah...kul 12.20 aku blah pi shah alam wat medical check up..nama ja wat appointment....tapi still kena amik nomobot jugak..ape kes...habis je dalam 4.30pm....terus aku balik ke opis..on da way tu hujan la plak..sat2 aku benti..sampai ofis dalam 5.15...pastu wat2 macam ada keje kat laptop ni..pastu paking...balik..sampai umah je dalam 6.30..lepak la..so aku taip ni balik dalam kul 7.55pm. petang tadi fana pulak kebosanan tahap cipan dia pun balik awal keje..dalam kul 4 petang kut..aku yang suruh balik lagipun dok saja kat lab bukan nak wat apa..baik lepak kat umah..rehat2..kan bagus tuuu...hehhe...:-)

No comments:

Post a Comment