Sunday, May 17, 2009

17 Mei 2009

Hujung minggu kesorangan yang xbesh....kan besh kalau fana dah ada sini...hehehe....kena sabar..kan kan?? pagi ni aku tejaga awal dah pastu tetido balik...fana lak xtahu la..yang pasti die kol aku pastu baru tejaga balik..rancang aku nak jogging..yes berjaya jugak akhirnya..nasib sayang gerak aku...TQ. aku gi kul 7 balik 7.33am..hehe jadi la tu buat permulaan kat tempat baru ni? nana cam ne? hehe..aku rase la...rase je..lepas semayang...gerak aku mesti fana tido balik ni...kantoi..buktinye...aku sg di x reply lagi...kah kah kah..tapi nanti selalunya kalau die ngaku lain la..kalau die x ngaku die ckap ada kat toilet ke..basuh "baju" lagi ke...silent xperasan msg ke...tak pun ada kat ruang tamu kat bawah ke..duk kat dapur wat sarapan ke atau dok terus kat luar kut2 la jemur baju lagi ke xpun kan sembang2 sampai msg aku pun xheran..what to do..:-( ....masa aku taip ni aku tengah buat telur separuh masak...pastu nak sarapan dengan roti gardenia...tu je...jimaaaatttt.. agenda seterusnya aku nak gi shah alam, gi pkns, ada pe aku pun kureng pasti..nanti aku balik update lagi.. fana lak xtahu la die nak wat pe arini...baju die dah basuh dah semalam, xtau la kut2 ada lagi baju yang tak terbasuh...kui kui kui kui...kete dah basuh bak kata anak sedara aku (hakim nama dia) "ok la tu". hehehehe..janji kete kami sempoi cukup...ok nak bersiap untuk sarapan...nak off dah..cont

No comments:

Post a Comment