Friday, May 15, 2009

15 Mei 2009

15 Mei. Hari ni hari Jumaat. pagi tadi kul 4 aku dah terjaga. Pastu on je laptop sebab tak leh tido dah.Pastu tetiba kak rin ym, rupawan dia tengah keje lagi wooo. Cian sampai ke pagi keje. PAstu terus la aku msg fana.Hehe...kalau leh tiap masa aku naaaakkk je msg ke kol ke duk same ke..hehe...lepas siap sume..pe lagi turun la akugi keje..bagitau fana aku dah nak pegi..ha lupa. lepas aku jaga pagi tadi tu, tetido la juga, dalam 6.20 fana gerakaku bangun. lepas siap mandi sume2, gi keje. Tengok jam kul 7.2am dan sampai opis sharp 7.38am. hehe..naik punch card kul 7.45am jumpa sekali ashrif..huhuhu..masuk je bukak laptop..puan aza tegur aku, uik..masuk2 je bukak laptop.aku nak kata pa,pastu dia tanya memang duduk kat BPKS ke, aku cakap x kut, sebab nanti mungkin pindah. ok sambil tumsg2 fana suruh aku check kan saman dalam tenet. open la balik keep my password here.doc..hehehe..tengah bukak la ni.Dia suruh aku check tu sebab abg aku dah kena saman. nak tengok kete kami la plak..hehe..ok continue kalau ada masa.nak radix seteko. waaaaa.....tengok..kan dah kena saman..hampeh toi...hmm.. 7 mac 2009...masa tu aku kat mana ek?sape bawak?aku ke fana ke? hehehe...yang pasti aku jugak la kena bayar...dulu dah la kena saman dengan JPJ sebab xpakai tali pinggang masa keje intel tu..masa tu nak gi makan je...pun kehampehan...cessss...yang aku tak paham dia tulis kat situ saman amount RM300 pastu ade lak diskaun amount RM200 so kena bayar 100 je la ek... kena kat permatang manggis..hmmm..xmane la tu..haiyaaa...abg jan aku kena 2...ih ih ih

No comments:

Post a Comment