Thursday, May 7, 2009

7 Mei 2009

Hari ni hari khamis. Datang keje pun lambat. Aku bertolak dari kajang dalam pukul 7.08 minit. Saja datang lambat sebab malas datang awal. Bawak macam biasa. 60km/jam. Sampai je kat mid valley pastu paking singgit. Naik opis…punch card aku jam pukul 7.49am. masuk je opis…cam biasa…tempat menumpang. Pagi tadi dah terjaga dah kul.5.50pagi tetapi tetido balik sampai 6.30. nasib baik fana kol aku..kalau tak..hampeh.. sampai je opis…aku terus bukak laptop…printkan keje yang patut di printkan nak bagi kat encik azhar untuk bincang dengan puan hanifah…pastu aku turun kejap gi bayar kat maybank untuk sewa rumah fana.. sebab semalam lagi encik hairi tu dah message aku tny ah bank in belum…pagi ni baru aku reply..hehe..pastu terus naik balik opis..melepak..sebab xde keje…disebabkan xde keje..aku mula memproses laptop ni dari virus…dah ok dah.haha..sambil-sambil tu ym dengan fana…rindunyer nak jumpa dia weekend ni…tak jumpa seminggu cam lama jerk…bosannya..xtau nak wat apa….aku tengah dok pikir..petang ni lak apa aku nak buat…ooo…ada diskas dengan puan hanifah…patut nya pagi ni tapi dia dah keluar gi mana tah…so sambung petang ni..yang aku tengah pikir lepas bincang dengan dia apa pulak aku nak buat….xtau la pulak…pening-pening…..xkan nak godek2 laptop ni lagi…macam2 dah aku delete…hmmmm….fana aku tak tau la apa dia wat kat lab dia…dia cakap xde keje….leh rehat. Sama la aku xdak keje…hehe…dok saje je..nak ym orang pun xde sape yang ym ngan aku..nak cakap ngan orang…dorang cakap2 dengan dorang je…kut2 nak ajak aku ke tak jugak//wat x heran je…cakap sikit jawab sikit…

No comments:

Post a Comment