Thursday, May 14, 2009

14 May 2009

Hari ni lak aku bangun x berapa awl...fana pun x berapa awl..hari ni aku xpose..fana pose...hehe..mase aku taip ni fana gi post office
hantar kad jemputan kahwin kat kawan2..masa ni lak aku tengah stadi pasal design..pagi tadi aku punch card agak lewat dalam kul.7.50am.
masuk je office open laptop pastu turun gi makan dengan bro2 kat sini...kat kedai mamak...pastu disebabkan aku up sket..kena la
belanja dorang...hadoi..tapi ikhlas...sket jerk....pastu masuk je..tegu puan habsah nak mintak guna office 07 die nak convert aku nyer
office ke 03. sembang jap ngan stud uitm tengah praktikel...pastu puan aishah suruh aku gi makan sebab bihun banyak..aku ajak la
die..sambil2 sembang...hehehe..lepas tu aku wat sikit keje iaitu membace ..kah kah kah...tengok2 email jap...pastu dah bosan..taip la blog
nih..huhu..jap..nak stadi..rase nak sambung blog..nanti le..sambil2 tengah tunggu fana msg ke....hehe...kan dah kate 12.02 minit fana msg aku..dia dah on da way balik office dari post opis..hehe....

No comments:

Post a Comment