Friday, April 10, 2009

10 April 2009

hari agak lama aku mandi pagi...tapi tetap macam biasa tolak ke office. 7.28am...pastu breakfast roti telur dalam kete campur dengan mayonis dengan sayuran. hehehe...arini xhujan so, jem xla angat...sebab tu sampai office awl arini.. 8.24am aku dah online kat lab ni....ym hafiz...then menunggu fana masuk lab die sambil tengok2 email2 kut kena reply ke.ha...fana dah msg..tandanya dia dah sampai kat parking kete PG8..tadi dok ym fana...sembang2 dengan rajan lagi...pastu aku apply sama2 dengan fana cuti untuk next week...2 hari ..nak travel ke ganu...hehe...11.30 tadik aku ada meeting pasal EPV...so pas 12.30 aku pun kua sebab meeting dah sudah...aku & fana gi makan kat Sungai Dua...temapt biasa..hehe...RM13...mahal la plaj arini...pastu lepas anta fana masuk office aku semayang kat masjid bayan baru...lepas tu masuk office balik..bosan....aku kol lagi jkr..last2 dia cakap maximum extend sebulan jerk..haiyok..cam mana ni..hmmm...pening aku pk....pastu kua lab..tunggu fana dari kul 5.30 sampai 6.40 baru dia kua...letih punya pasal...terus balik....sedikit jem kat jambatan...sampai rumah 7.50pm..

No comments:

Post a Comment