Thursday, April 9, 2009

6 April 2009

Kelmarin nak update blog ni xleh....so 7 april baru leh..kemarin aku xde keje pape...dok saje je....ada focal dengan manager jap....ngacau nguh pemikiran aku cenggini..balik semalam dalam kul 5.20pm....lepas je isi minyak RM96.30 kat tikam batu, elok je nak jalan kete, ade lak mamat pakcik cina ni potong depan..apa lagi..langgor le. pastu mintak kat aku duit plak...banyak cantik...cakap2 punya pasal...last2 settle sendri2... haha...nasib la kete aku sikit je...kete die xpasti lak...balik umah...tonyoh2 kesan tayar kete die tu elok la balik..nasib x wat report polis...xpasal2 kena bayar...tapi apapun aku kena la jugak pi adjust bumper aku kat depan tu...jatuh sikit...nanti2 la...duit xdo..malam aku xwat pape..makan nasik goreng jerk..setup untuk training ngan US kul 6...bangun2 kul 5.30am rupanya2 training tu minggu depan daa....letih den..pastu main2 la..tenet...baca2 email skit..done

No comments:

Post a Comment