Thursday, April 9, 2009

8 April 2009

Hari ni tepat 7.30 pagi aku bertolak dari rumah...breakfast atas kete tapi beli kat tepi jalan je..singgit..air teh panas...jem agak teruk jugak..dalam 8.45 pagi baru sampai..masuk lab..bukak2 je laptop..mak ai..byk reja la plak..kena ship board pi US la plak...so sekarang dah settle...approved by manager...then nak kena cari info pasal benda lain plak...sambil2 tu chat dengan fana...orang lain xde layan.hehehe...sambil tu update le blog nih..tolong2 rajan checkan chipset version untuk project aku akan datang...nasib dia tolong..leh rilek2 lagi..xjumpa la plak version dia...aku nak tolong dia plak..aku kua tengah hari kul 12.30pm...aku gi makan kat sungai dua kat usm tuh...hehe..pastu lepas makan terus gi jalan2 kat queensbay..hehe...xde keje punyer pasal..jalan2 la jap...cari barang....xde lak...pastu masuk balik office...wat blog nih...masa aku tengah update ni..fana baru je sampai kat tempat parking...full la plak...so paking atas sekali...panas..:-( what to do....kul 4 ada makan2 kat kafe...turun la jap...hehe..makan bihun dengan kueh je...air masam ape tah

No comments:

Post a Comment