Thursday, April 9, 2009

9 April 2009

Hari ni kul 7.30 aku & fana bertolak ke Intel. jem gile2 teruk woooo dengan ujan gile2 lebat...sampai office kul 9.15am hahaah....letih aku memandu..breakfast kat rumah je tadi makan naget..hehe...minum pagi bersama abah & mak yang yang pulang dari jakarta...sampai office..aku anta fana... aku lak pegang kete....pastu xwat pape pun arini...kul 11.30 kua makan tengah hari dah...aku gi makan kat batu maung..kedai tepi jalan...hmmm...pasni x gi dah aku kat situ...pastu lepas makan jalan2 jap kat giant bayan baru cari barang xjumpa jugak...kua duit untuk bayar weekend ni punya program...pastu fana bawak aku ke office balik die lak pegang kete memandangkan hujan masih turun...pastu terus update this blog..hehe..seharian tak de keje pun aku wat kat opis...petang tu..5.34pm aku cabut terus...sebab fana dah tunggu kat bawah..hehe..dengan kata sepakat..kami makan rfc..bawak balik kat rumah makan..kekatu penuh lak kat rumah..so kami 4 orang makan dalam gelap ditemani sebijik lampu kat lua...pastu aku pun ngantuk le lepas makan..tido jap...fana & kak norin tengok tb...pastu aku bangun semayang and update blog ni..time ni fana dah tido dah..aku x sure lagi kul bape nak tido..dalam kul 12.45 baru aku tido lepas baca overview pasal XP XP3

No comments:

Post a Comment