Thursday, April 9, 2009

30 Mac 2009

Seperti yang di angan2kans semalam, arini aku x pegi keje…fana pun sama..kah kah kah kah kah memonteng punyer fasal la ni..tapi bukan saje xgi keje..ade sebab tuuuuuuu….so pagi2 lagi aku dah update this blog…..setahu aku fana tido lagi,..hehe…baru tadi apply annual leave….approve ke tak ke tak tahu le…nasib badan…hehe..dapat email approved….tapi AL la..ingat nak amik MC…..petang tu bawak fana gi klinik, rupa2 MC betul la…..sakit perut + sakit kepala….haha….aku pun kena la jugak pi klinik, amik ubat….lain yang di cari, lain yang dapat…xpasal2 aku kena wat operation….tapi just minor operation la..dekat mata aku…tak tau la sakit apa…petang tu jugak gi amik surat dari klinik panel nak hantar ke klinik pakar mata…..balik je aku gi beli cucur pisang denga cucur udang makan kat rumah….melepak la kat rumah tengok cite matahari….malam tu fana teman aku lagi pergi gunting rambut…waaa..dah pendek rambut aku….dah 2 bulan lebih aku tak potong…kena potong jugak akhirnya…tapi tekezut jugak…RM5 je potong..selalu 8hinggit kat shah alam…ok la tu…pastu sudah je beli roti gardenia…makan nasik lauk sambal udang….kak norin masak…hehe…done..

No comments:

Post a Comment