Thursday, April 9, 2009

29 Mac 2009

Hari ni bangun lambat sikit. Cadang nak balik Alor Star..nak hantar borang kat pejabat agama..sambil dok download cite smallville episode 14..aku doo upload pic dalam friendster, tgk paper online dan membuang masa menunggu masa nak mandi sama…hehe…xmandi lagi..ilek ler….dok rumah….kul 9.30 aku tolak gi alor setar dengan Fana. Sampai dalam kul 11 pagi terus gi umah kat mergong amik borang….pastu kerana perut kebunyian…makan dulu la kat sebelah pacific tu…ingat gi pejabat agama..tutup pulak dah….2.45 baru bukak…haiayaa….lama tol berehat….apa lagi…gi rumah kak asma….lepak sana….pastu aku sorang ngan parent gi rumah tok ndak mengurut…lepas tu balik rumah taman nuri…..rehat…semayang…petang tu gi tengok sapuan main bola…perlawanan tunda sebab hujan…bukan takat sapuan je main hujan…kami 5 orang pun main hujan…mak, fana, aku, alia & mimi…+ sapuan yang main bola…menang x pun….pastu balik semayang asar dengan maghrib….gi shahab perdana jap beli kopi radix…dengan mak sekali….pastu tolak balik ke sungai petani….ikut jalan bawah..kad touch & go dah habis daaa..esok kena top up balik..cadang2 malas je nak gi keje sok…aku ngan fana cadang nak beli mc..hehehe…tak tahu la lagi….amik cuti je la…kut…aku cam biasa…update blog ni time ni..dorang tengok tb kat bawah tu….tup tap tup tap dah kol 1 pagi dah ni…sume dah tido…aku je dok tengok tb..sampai tetidoo….zzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment