Thursday, April 9, 2009

31 Mac 2009

Kadang-kala hidup didunia x seperti dirancang. Manusia hanya merancang Tuhan yang menentukan. Kadang-kala terjadi sesuatu diluar jangkaan, diluar pemikiran, apakah yang patut dibuat? Berbalik kepada qada dan qadar, mungkin sesuatu yang terjadi ada hikmah disebaliknya. Tiada siapa yang tahu kenapa sesuatu itu terjadi tanpa kita ketahui apakah yang akan terjadi. Terimalah seadanya.

Hari ni awal jugak sampai office. Terus breakfast cepat2 sebaba aku ada meeting 9AM. xsampaipun 8 minit meeting aku siap, sebab just nak update progress project aku jerk…pastu kul 11 pun ada meeting , xsampai 8 minit done meeting aku…yang tu just inform bos aku nak tukau AL ke MC..hehe..got it!…dan sekarang…tengah update ni le….xde keje arini…lupa nak cakap…i’ll be WFH start esok..tapi tengok la dulu macam mana keadaanya…hehe…BESH..tadik aku gi training kat Agilent….mak ai…besau nyer bangunan…letih aku nak jalan gi building B…hehe…..masa tea break makan secret recepi…kui kui kui…penyer la layanan….parking pun bagi special nyerrr….4 orang je candidate…sorang CV, sorang AnV, duo orang PAE….tapi besh gak cite pasal signal integrity…pasal jitter and blah blah blah….gadoh sekejap…aku gi xbagitau fana…marah bukan main…bukan apa…sebab dia x reply apa2…aku pun xhabaq la…..aci la tu….hmmm…what ever my fault…i’m sorry!…..raja lawak…balik2 office..check jap email..ada la 2 3 kerat email…baca2…turun main ping pong lak kat bawah…..main 2 game jerk…seri..huhu..naik opis balik…taip blog ni le…tengah tunggu fana message cakap on da way nak amik aku balik sebab aku bagi dia pegang kete….adakah aku akan WFH tomoro…see how tomoro…hahahaha…need to kemas everything, might be 3 -4 minute fana akan sampai….sikalang atas jambatan pulau pinang…on da way balik umah..hehehe…..dalam keadaan jem nii…..taip le…hehe…kat rumah dah..sampai tadik kul 7..sempat lagi tengok cite matahari…8.20pm…dok update jerk blog nih..malam ni xde wat ape2 sangat…melepak and tengok tb je….

No comments:

Post a Comment