Thursday, April 9, 2009

26 Mac 2009

Hari ni kami tolak ke office kul 7.30 dan sampai dalam pukul 8.20pagi. Terus ke PG12 breakfast. Lepas breakfast lebih kurang pukul 9 naik lab aku. Fana sampai office dia dalam 9.20 lepas makan ubat. Hari ini fana ada team building kat Bukit Jambul, main bowling. Macam biasa aku buat test report untuk project aku. Tak siap-siap jugak. Sembang untuk project baru pulak. Pukul 12.30 baru fana pergi ke Queens Bay, lunch dengan team dia, dorang main bowling kat BJ. Aku still di lab. Malas nak lunch sebab sorang, selalunya aku makan dengan fana, so sorang malas aku nak turun makan. Lepas je fana habis team building, aku pun cabut balik. Hahaha….awal jugak tu….4.30petang yang sepatutnya 6petang. Balik tu terus gi bandar perda, beli kasut gana & seluar baru kat dia. Pastu terus balik rumah.

No comments:

Post a Comment